2015. június 18., csütörtök

Liebster Blog Award

Ha jól emlékszem, ez a második díj, amit  életemben kaptam, mégis ezzel foglalkoztam életemben először. Nagyon jó érzés ilyet kapni, feldobja az embert, ha elismerik a munkáját (talán az ilyenek miatt éri meg kitartani, és nem abbahagyni).
Köszönöm szépen!:)


Liebster Blog Award
Jelentése: A legjobb blog
Ezt a díjat bloggerek adják bloggereknek.

Szabályok:
-Írd le, hogy kitől kaptad!
-Írj magadról 10 dolgot!
-Válaszolj 10 kérdésre!
-Tegyél fel 10 kérdést!
-Küldd tovább 10 embernek!

A díjat Nagy Noémitől kaptam, A fekete gyémánt c. blog írójától.

Először az ő kérdéseire válaszolnék:
1. Hány éves vagy? Néhány napon belül töltöm a 16-ot.:)
2. Mennyire teszi ki az írás az életedet? Régebben hónapokon keresztül írtam, naponta órákat, mostanában sajnos ez elmaradt, már nem írok, egyáltalán.
3. Van célod az írással, vagy csak hobbi? Tudom, hogy nem vagyok elég jó ahhoz, hogy célom legyen vele. (Én sajnos mindennel így jártam...:) )
4. Világjáró vagy, vagy inkább otthon ülsz? Legszívesebben mindig mennék valahová, de az igazat megvallva, lusta dög vagyok.:D
5. Ki a kedvenc színészed/színésznőd? Adam Sandler és Jennifer Aniston.
6. Milyen blogokat olvasol? Régen nagyon sokat olvastam, de most nem szeretném felsorolni őket.
7. Van olyan ember akiért képes lennél meghalni? (ez elég fura volt) Nem is tudom... anyuért és a húgomért szerintem.
8. Mi idegesít fel legjobban? Engem a világon minden felidegesít:D Borzalmas személyiségem van.
9. Van házi állatod? (Milyen?) Van egy cicám, két kutyám, és ha még annak számít, egy lovam.:)

10 dolog magamról:
1., Gyakran úgy érzem, sok olyan dolgot tettem már, amit az én koromban még nem kellene.
2., Az első könyvemet 8-10 éves korom között olvastam, mert mamámnál unatkoztam a nyári szünetben (egy akkoriban még Pony Club könyvet :D)
3., A barátaim tudják, hogy írok, de a húgomon kívül senki másnak nem mutatom meg őket.
4., Nagyon jól tudom, mennyire összeszedetlenül tudok írni, és nem fejtem ki a dolgokat.
5., Mindig küzdeni akarok valamiért, de az első sikertelen próbálkozás után feladom.
6., Nem létezik nálam bénább ember. Komolyan mondom. (A legmorbidabb sztorim, hogy 15 évesen egy temetés utáni ebéden ráborítottam a halott édesanyjára egy pohár hideg vizet.)
7., Nem követendő példa, de cigizek és hétvégén iszom is (nyáron többször).
8., A barátom, akivel csak nemrég jöttünk össze, szinte nálunk lakik. (Még egy ok, miért nem írok többet.)
9., Borzalmas vagyok angolból, de a spanyolt nagyon szeretem és értem is.
10., Jellemző rám, hogy nem fejezek be semmit, ugyanúgy, ahogy (elnézést kérek) a többi szabályt megszegve ezt sem.

Még egyszer szeretném megköszönni a díjat, és hogy volt, aki gondolt rám. Nagyon sokat jelent. (Most megyek, és örömömben elsírom magam.:D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése